Weer veilig thuis na een heerlijke vakantie!

26 augustus 2016 - Heerhugowaard, Nederland

Hallo allemaal,

Wij zijn vanmorgen weer veilig en voldaan thuisgekomen. De terugreis is prima verlopen. Het blijft een lange reis, maar is het is ons meegevallen. We hebben de laatste 2 dagen mooi weer gehad in Cairns en daar heerlijk genoten van de kust, het stadje en een heerlijke massage de laatste avond.
Jullie allemaal bedankt voor de leuke reacties die we gekregen hebben op onze belevenissen. En tot snel!

Groetjes Jos en Irma

1. Gerard:
    26 augustus 2016
    Welkom thuis weer! Geniet nog maar even van het vrij zijn. Het wordt voor jou vast weer erg wennen om volgende week te werken, maar ik kijk er naar uit!
  2. Aimee:
    Welkom thuis !! Fijn dat jullie weer veilig geland zijn ! Tot snel .
  3. Pim&Angèl:
    26 augustus 2016
    Fijn dat jullie weer veilig en wel thuis zijn. Top! En nu maar heerlijk genieten van de vele mooie vakantieherinneringen. Tot gauw! Liefs....
  4. Cok:
    27 augustus 2016
    Hoi lieve Irma en Jos,

Voor jullie misschien jammer dat deze bijzondere reis er weer opzit. Ik ben wel blij dat jullie veilig thuis zijn en dat ik Irma weer echt kan spreken!