Blue Mountains

26 juli 2016 - Katoomba, Australië

Uit Sydney vertrokken met 16 graden, 1,5 uur later arriveerden we in de Blue Mountains en de temperatuur was gedaald naar 2 graden. En ik moet je zeggen dat is echt koud! Kleding hebben we voldoende mee, maar op je huid is het alsof het vriest.

Het weer is trouwens prachtig, staal blauwe lucht en een heerlijk zonnetje. Tegen de avond en nacht gaat het hard waaien en 's morgens is het weer prima. Dit keer een prima hotel warme douche en warme kamer!

Direct na aankomst de Three Sisters bewonderd. Prachtig. We zitten op een plateau, kijken uit op een diep dal met bomen en eromheen allemaal bergen. Schitterend en dankzij het mooie weer kun je heel ver kijken, dus we hebben mazzel.

Eten 's avonds moet op tijd, want om 8 uur sluiten de restaurants en alcohol moet je bij veel restaurants zelf meenemen want het wordt niet geschonken. Dan houden wij het dus op een cola.

Gisteren lekker gewandeld, nabij THE Three Sisters. Het dal ingewandeld, vele watervallen bekeken en genoten van de natuur. En gelukkig hoefden we niet terug naar boven te wandelen, beneden was een gondel of trein die je kon nemen naar boven. Dit wisten we van te voren niet, maar was wel erg fijn. Toen nog een half uurtje lopen naar het begin punt en ons hotel.

Vandaag hebben we wat rond gereden en genoten van de mooie natuur, alles is zo groen en groot. Ook hebben we weer een lange wandeling gemaakt, door bos, weilanden, etc. Met weer hele mooie vergezichten. We vermaken ons opperbest!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Cok:
    26 juli 2016
    Ik heb per ongeluk een foto bij één specifieke foto geplaatst, maar die geldt natuurlijk voor het hele verhaal...
    Cok!
  2. Aimee:
    27 juli 2016
    Wow !! Wat ontzettend mooie en leuke dingen hebben jullie nu al gedaan. Krijg zelf al helemaal vakantiekriebels als ik het lees. Zelf kouder temperatuur lijkt me minder erg als je zulke mooie dingen ziet en doet. Heel heel plezier en geniet vooral !!
  3. Irma:
    27 juli 2016
    Je bent net terug van de mooie Alpen. Dus nog eventjes wachten!