Wijn en kangoeroe's

27 juli 2016 - Pokolbin, Australië

Vandaag vertrokken uit een zwaar bewolkt en koud Katoemba. Via mooie binnen wegen hebben we genoten van de mooie omgeving. Waar het weer alleen maar mooier, meer zon, en warmer werd. Omstreeks 2 uur kamen we aan in Pokalbin. Een plaats zonder dorpskern, maar wel met een mooi onderkomen voor ons met zwembad. Al is het voor het zwembad nog te koud, het is nu 17 graden met volop zon. Pokalbin is gelegen in Huntervalley. Deze hele valley is begroeid met wijnranken. Het stikt er van de wijnboerderijen. We hebben een lekker uitgebreide wijnproeverij gehad, met een aantal heerlijke wijnen. Daarna op zoek gegaan naar het centrum van Pokalbin, niet gevonden. Daarna het centrum van een ander stadje opgezocht, dit was een deceptie meeste winkels al om 16.30 uur dicht. Toen maar weer terug naar ons onderkomen voor vannacht en vlak voordat we er waren zagen we ze, de eerste levende kangoeroe's een heel veld vol, alleen jammer dat het al erg schemerig was, voor foto's te donker. Maar wel heel gaaf om te zien. Vandaag onderweg ook nog een veld boerenkool gezien, dit zal vast een Nederlandse boer zijn, dachten wij.

1. Ellie:
    28 juli 2016
    Erg leuk om al jullie reisverhalen te lezen! En zo te horen genieten jullie enorm. Zometeen ga ik weer even bij jullie huis langs om de brievenbus te legen en om wat plantjes buiten water te geven. Groetjes X